lördag 26 juni 2010

"Idag är man trött" 26 Juni 2010

Idag mår jag väl som jag förtjänar. Jag kan bara säga att det kanske jag gör, men då var det helt klart värt det. Jag hade nämligen hur kul som helst igår. Vilken midsommar!!!! Underbart väder, supergod mat och helt underbara människor. Det kunde inte bli bättre. Jo förresten!! Min älskling kunde också varit med. Då hade det varit helt perfekt.

Men idag var jag trött. Vaknade kl 7 och pratade då lite med Jocke. Jag kände att huvudvärken kom smygande. Så jag valde att somna om och vaknade inte förrän 11. Då mycket piggare och ingen huvudvärk.




Vi har lite som tradition att träffas hemma hos Helen och Hagge på midsommardagen. Så blev det även i år. Hagge och pappa lagade lunch till alla. Stekt nypotatis med ägg, korv, köttbullar och bacon. Perfekt mat för en sådan här dag.






Annars blev större delen av dagen i soffan framför tv:n.

87 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: