onsdag 11 december 2013

Bakdag för fulla muggar!

Saffransskorpor stod bakandet för idag. Goda sådanan också! Jag och Sofia laddade upp med en promenad i det inte så mysiga vädret. 6 plusgrader, vad är detta, jag vill ha en vit jul!

Väl inne igen drog bakandet igång. Det tar ganska lång tid att baka med små barn, det är mycket som ska klaffa. Men vi gav oss inte. Vi bakade, barnen busade! Till Elnas lycka var ju också hennes älskling Coppola med. Som hon klänger på honom, stackars hund, men han är så otroligt tålmodig och snäll. Roligast är helt klart när hon får massa pussar.

Innan kvällens fika tog jag mig jädrans ner till gymmet. Där blev det crosstrainer, roddmaskin och löpning. Kan ju hoppas att man går plus minus noll denna julen. Jag ska kämpa för det i alla fall!







Inga kommentarer: