torsdag 31 oktober 2013

Vi får leta pumpor lite tidigare nästa år!

Idag har det varit dags för Mamma Bootcamp igen! Så nu känner jag hur träningsvärken smyger sig på! Sofia och jag har gjort det lite till en vana att bjuda på lunch varannan gång vi träffas. Så idag blev det en mysig dag hemma hos Sofia.

Elna fick prova något nytt! En gåstol, vilket hon absolut gillade. Vi har då valt att inte ha någon gåstol, eftersom vi helt enkelt tycker det är för trångt. Kan ju se henne fastna med den där stolen i varenda vrå, vilket jag antar skulle leda till ren frustration. Så vår lilla tjej får lära sig att gå på något annat sätt!


Tanken var att vi ikväll skulle sätta igång en liten tradition med att karva pumpor. Tyvärr gick det inte då alla pumpor är slut i affärerna, i alla fall i närheten där vi bor. Vi får helt enkelt vara tidigare ute nästa år! Jag hittade i alla fall en liten bit pumpa. Så det fick bli pumpapaj med glass ikväll istället. Väldigt gott, men väldigt sött! Nästan på gränsen för min del!



Inga kommentarer: