onsdag 30 oktober 2013

En dag som mamma!

En lugn och skön dag där bara jag och mitt lilla hjärta har spenderat dagen. Vad har vi gjort då? Jag kanske inte borde känna så, men ibland kan jag bli lite rastlös när det bara är vi två. Men det är inte så farligt längre! För det första så underhåller hon ju sig själv mycket bättre nu, sen är det ju oerhört kul att underhålla henne.

Favoritsysslan är att ta ut alla tidningar ur tidningsstället och sen riva sönder dem, vilket jag inte uppskattar jättemycket. Så mitt nöje nu är att sitta bredvid och låta henne hålla på tills jag tycker att tidningarna ska räddas. Tänk att allt som jag inte tycker hon ska göra, det tycker hon ör roligast i världen.

Ja och kontrasterna på vad man gör nu om dagarna och innan man fick barn ska man ju inte tala om! Dock är ju livet så mycket mer fantastiskt nu!


 

Inga kommentarer: