onsdag 11 september 2013

Att schemalägga tid för varandra!

Dagen har spenderats tillsammans med min fina vän Sofia och hennes lilla tjej Ella. Vi har druckit kaffe, promenerat och pratat om alla livets funderingar. Elna fick prova sitta i draken med alla bollar. Himla kul! 


Sen är ju Coppola så himla spännande. Framåt som hon är vår lilla tjej, så var det full fart fram mot honom idag. Jag blev väldigt förvånad hur försiktig hon ändå var mot honom. Hon klappade honom så fint och lade sedan huvudet mot honom för att mysa. Rätt gulligt faktiskt!



Ikväll har vi haft datenight! En gång i veckan sker detta! Så att vi får chans att verkligen få umgås min sambo och jag. Prata framtid och drömmar, sådant man inte alltid hinner med längre. Det betyder mycket och det blir verkligen av när man schemalägger det, hur oromantiskt det än låter. Fast för mig är det väldigt romantiskt och fint!

 Ikväll var det Jockes tur att stå för maten. Jag och Elna hade mystid medans det lagades bruschetta, gnocchilasagne och vaniljglass med bär och chokladsås. Lika gott som det låter, helt klart!


Inga kommentarer: