onsdag 20 mars 2013

Idag är vår fina tjej nio veckor!!

Idag är vår lilla tjej 9 veckor. Ja, jag får väl säga som alla andra mammor. Oj vad tiden går snabbt och vad det händer saker med Elna. Det pratas och skrattas! Och att ligga i babygymet eller i vaggan och kolla på musikmobilen ska vi inte prata om hur roligt det är.

Jag själv njuter mer än någonsin av min mammaledighet. Ska väl vara ärlig att det tog några veckor innan jag kunde börja njuta för fullt. Men nu, nu leker livet!

Idag väntar vi besök av min arbetskamrat Sofia, som det snart är dags för att få en liten tjej. Ännu en kompis till Elna!

Får se dock om det blir någon promenad i det superkalla vädret. Tror inte det!!! Elna och jag tar nog det i eftermiddag istället! Så det blir till att dricka te, äta lunch och bara snacka skit istället!



 

Inga kommentarer: