måndag 18 mars 2013

Åter i vardagen!

har allt återgått till det vanliga igen. Farmor och farfar har åkt hem och vår vardag är här igen. Känns alltid lika tomt när vår familj och våra vänner åker hem. Men veckan är relativt uppbokad och det är ju bara drygt en vecka kvar tills vi åker till Karlskrona för att fira Påsk. Längtar!!

Helgen har bestått av långa mysiga frukostar, långa promenader och bara låtit farmor och farfar spendera tid med lilla Elna. Farfars axel fungerade helt klart lika bra som pappas!


Idag har jag och Elna varit på mammagrupp på BVC. Oj vad kul och trevligt det var. Först var det babymassage på schemat. Elna låg mycket längre än jag någonsin kunnat föreställa mig, men efter ungefär halva massagen var det inte kul längre. Min axel funkade dock bra och hon höll sig relativt lugn. När det var slut frågade en mamma om det var någon som ville följa med och fika. Självklart!!

Så idag har Elna fikat med sina nya kompisar Josef och Tage! Jag är helt säker på att det blir mycket fika och många promenader i fortsättningen med dessa små pojkar.

 

Inga kommentarer: