torsdag 31 januari 2013

Fulla dagar!!

Ja det är ju inte utan att ens liv har förändrats. Och absolut till det bättre! Just nu kretsar allt runt vår lilla dotter. Jag försöker följa hennes dygnsrytm, vilket inte är så lätt. Jag försöker sova när hon sover och vara vaken när hon är vaken. Visst att man är trött på nätterna när hon gillar att vara vaken. Då tänker man att imorgon, då ska jag sova så fort hon sover. Sen är det ju bara det att när dagen väl kommer får jag en massa energi, vilket gör det ytterst svårt att sova. Så nu sitter jag här rejält trött igen och bara hoppas att lilla godingen somnar snart!

Har idag haft finbesök hela dagen. Det började med min arbetskamrat Sofia, som snart också ska få en liten flicka. Fick jag chans att bjuda på vårt gofika också. När det sedan var dags för henne att åka hem, kom Soffi och Olle istället. Hela dagen full med besök!! Därefter var det dags för mig och Elna att åka till BVC. Sköterskan kollade amningen och allt såg bra ut. Tyvärr hade inte Elna gått upp till sin födelsevikt ännu, så det blir till att fortsätta med ersättning i kombination med amningen ett tag till.


 

Inga kommentarer: