söndag 16 september 2012

Ljuvliga helg!!

Igår gick jag in i vecka 22. Över halva tiden är över och jag mår fortfarande prima!! Ibland undrar jag när allt ska komma, det där jobbiga och bökiga. Än har det i alla fall inte dykt upp, förutom lite ont i ryggen. Men det tänker jag knappt på!!

Helgen har varit underbar. I fredags hade vi fina vänner här på middag. Hemmagjord pizza har blivit Jockes nya specialitet, så det fick det bjudas på. Är så glad att jag hittat så fina vänner här uppe. Gör att det blir lite lättare när hemlängtan slår till.

Idag har det varit en lugn och skön söndag. Jocke har blivit klubbmästare i Hässelby tennisklubb. Inte illa!! Vi har också bänkat upp oss i soffan för att kolla när Karlskrona mötte Örebro i hockeyallsvenskan. Vi hoppades in i det sista, men tyvärr förlorade dem. Tror ändå det kommer gå bra för dem!!


1 kommentar:

Madeleine i USA sa...

Men oj det hade jag helt missat, stort grattis till graviditeten!! :)