måndag 3 september 2012

"Invigning" av Friends arena

Igår fick vi nöjet att gå på testinvigningen för Friends arena. Vi har föräldrar till ett av våra barn på jobbet som varit där och jobbat under detta året. Eftersom de är från England har de inte jättemånga de känner här och därför fick jag ett gäng biljetter av dem. Jättegulliga!

Så Elsa och Micke hängde med och det blev en himla lyckad söndag. Mycket bättre än jag trodde det skulle bli. Och som Niklas Strämstedt sa! Vi är verkligen de allra första som någonsin fick komma på konsert på arenan, kan vi tänka på 2026!!

Artisterna var då Niklas Strömstedt, Andreas Jonsson, Pernilla Andersson och Sean Banan. Och tro det eller ej, men Sean Banan var helt klart min favorit. Vilken rolig snubbe, jag skrattade nästan så jag grät. Vilken tok!!

 

Inga kommentarer: