fredag 27 januari 2012

Kändisspaningen har börjat!

Ja då var man som vanligt idag igen då!!! Upp till jobbet och pigg som en lärka!!! Ingen är gladare än jag. Min chef tyckte dock att jag skulle uppsöka sjukhus/vårdcentral och berätta om mina symptom. Hennes dotter lider nämligen av migrän men betydligt värre än den jag har drabbats av. Hon sa att mina symptom var precis samma som hennes dotter brukar få. Tydligen kan man få medicin som man kan ta i förebyggande syfte, när man känner att migränen är på gång. Så jag få väl göra det, kanske väntar och ser om det kommer fler gånger. Är ju ändå inte så att jag får det jätteofta!

Idag har Jocke sett första kändisen/kändisarna här i Stockholm. Jag ville ju vara först!!! Men icke!! Och det var inte vem som helst!! Nejdå, det var inga mindre än kungen och drottningen. Det var ingen tillställning utan i deras helt vanliga vardag. De kom ut från en antikaffär som vem som helst. Endast en livvakt i dess följe, men däremot en massa svarta bilar som stod och väntade på dem, säkert fulla med livvakter. Jocke fick till och med ögonkontakt med kungen, inte illa! Sa han, om det nu inte var önsketänkande! 1-0 till Jocke!!


Inga kommentarer: