lördag 17 december 2011

Nu är han här!

Ja då är nedräkningen över. Jag kan knappt fatta det!!

Igår var en enda lång väntan. Till slut stod jag där vid tåget och väntade på min finaste. Där kom han, ja jag kan inte förklara känslan...

Vi åkte hem till Jockes föräldrar, där Jockes bror med familj också var. Det är ju inte bara jag som längtat efter honom. Massa god mat blev det förstås. Men också en helt underbar kväll med massa prat om allt... USA, Sverige, framtid... Och härligast av allt, vi alla var samlade!!

Idag börjar alla måsten med en gång. Om en stund bär det av in till bilskolan för mig och Jocke för att gå en introduktionskurs. Vilket vi måste om jag ska kunna övningsköra med Jocke. Ja ni hör, JAG ska övningsköra med Jocke! Stackars honom!! Jocke har haft körkort i massa år i USA, men måste tyvärr ta nytt här då han inte kan omvandla sitt amerikanska körkort till svenskt. Men det ska nog fixa sig!!

Inga kommentarer: