lördag 17 december 2011

Det gör inget att dagarna tar slut

Ja då var handledarkursen fixad och klar. Nu ska Jocke bara vänta på lämpet också, låter som han är 15 år. Det blir nog spännande det här, är en del detaljer man har glömt bort sedan man tog körkort. Men jag ska absolut vara så pedagogisk och tålmodig jag bara kan!!

Annars har det slappats, då Jocke är ganska jetlaggad! Det blev också en runda in till Peter och Maria, där större delen av tjejligan med pojkvänner träffades ikväll för julmys. Tomtegröt, skinkmacka, pepparkakor, glögg, julmust och julgodis stod på menyn. Så underbart trevligt att träffa alla mina vänner och ha Jocke med mig. Men det blir till att vänja sig vid det nu. Ingen är gladare än jag!!

Just nu har jag min finaste sovandes här bredvid mig i soffan, så det blir till att gå upp och lägga sig. Nu behöver jag inte vilja stoppa tiden längre, det gör inget att dagarna tar slut. Vi har massor av fina dagar framför oss!!


Inga kommentarer: