torsdag 13 oktober 2011

Tjejhelg väntar!!

Igår var det hockey för hela slanten. Mamma och pappa erbjöd mig att följa med och kolla när Karlskrona skulle slå Kungälv, så det tackade jag ju inte nej till. Sist jag var på heckey så varade matchen till 00.30 på natten då det inte fick bli oavgjort och det fick inte avgöras på straffar. Då lovade jag mig själv att aldrig gå på hocke mer. Men det var ju väldigt längesedan nu, så jag tänkte att jag ger det en chans till. Det var riktigt kul, måste ju stötta hemmalaget på deras väg mot eliten!!!

Annars längtar jag som fasen till nästa helg, då det bär av mot Uppsala för en tjejhelg med min finaste E-L. Åhhh vad kul det ska bli med massa tjejiga saker och gott vin, god mat och massa skoj!!!


Men först några arbetsdagar kvar. Vi börjar med att avverka denna!!

Inga kommentarer: