måndag 10 oktober 2011

Positiva måndagen!!

Helgen har bara bestått av en sak hos mig.... jobb jobb jobb, därav frånvaron på bloggen. Men nu är det ny vecka och jag har massa saker att vara glad över!!!

Jocke och jag planerar vårt liv för fullt. Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket ännu, då vi vill vara lite mer säkra på saker och ting som ska hända. Men det kommer.... jag lovar!!

Jag kan sitta och lyssna på youtube måndag morgon utan att känna något dåligt samvete för skolan. De sista uppgifterna lämnades nämligen in igår och nu finns det inga mer uppgifter att göra förräns nästa delkurs. Skönt!!!!

Strax ska jag gå ner till mamma på hennes jobb och lämna lunch till henne som jag lagat här hemma. Ädelostbiffar med romansallad med päron och vanötter. Smaskens!!!

En sak till!!! Har ni sett att dagarna är nere på nytt tiotal, 66 dagar kvar idag. Egentligen måste tiden gå rätt fort, för jag tycker jag väldigt ofta skriver om nytt tiotal. Men det gör inget!! Underbart!!!

Så idag döper vi denna dag till positiva måndagen!!!


Inga kommentarer: