lördag 8 oktober 2011

Sakta går tiden framåt....

Ja ännu en lördag har snart gått till ända.... inte så många lördagar kvar nu innan Jocke kommer. Hur många kan det vara... 9 kanske! Det är tur att mina dagar är relativt fullbokade, annars hade jag blivit tokig av att bara gå och vänta.

Men idag lyckades jag faktiskt att bara koppla av med en bok innan det var dags för jobb på hotellet. Så här är jag nu, inte en så väldigt händelserik dag är slut.

Imorgon är det bara att stiga upp för jobb igen. Men det är bra mitt extrajobb, det kommer hjälpa mig och Jocke oerhört att ha en ganska bra ekonomisk grund att stå på, så det är skönt! Mina föräldrar är ju också en stor del i det, jag kommer aldrig kunna tacka dem tillräckligt. I snart två år har jag fått bo hemma hos dem, ja hur tacksam jag är för det kan jag inte ens beskriva. Att de bara stått ut med mig, det är ju en fråga!!?? Men vi kommer ha mycket att tacka dem för!! Mina älskade föräldrar!!!

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Bor också hemma hos mina föräldrar för att spara pengar. En oerhörd hjälp!!

Madeleine i USA sa...

Har bytt domännamn :)

http://minamerikanskaresa.blogspot.com/

Linnéa i Denver sa...

men vad härligt! Snar kommer han! En påminnelse om att göra bonusutmaningen kommer här... kram