måndag 3 oktober 2011

Måndagen slut

Ja då är denna måndag snart slut.... ännu en ny vecka! Vad har hänt idag då!? Ja det kan ju inte bli bättre än att vakna av att telefonen ringer och det är Jocke. Det är inte dåligt att varje dag få vakna av ett samtal från den finaste som finns. Därefter var själcdisciplinen på hugget och hela förmiddagen gick åt att plugga.

Eftersom jag ligger i fas med pluggandet kunde jag vid lunch ge mig ut i det underbara höstvädret, för det är verkligen så otroligt skönt väder. Det blev en löparrunda på en mil, så det kändes kanon. När jag kom tillbaka var det bara att ge sig på utmaningen med en massa armhävningar. Så träningen går väldigt bra nu, känner mig mer motiverad än jag gjort på länge!

Kvällen har spenderats på hotellet där jag jobbar extra. Tackar ja till så mycket jobb jag kan just nu... spara spara pengar är det som gäller. Nu är det dags att krypa ner i sängen, imorgon väntar en ny dag med alla busbarn.


Inga kommentarer: