måndag 1 augusti 2011

Varför utsätter jag mig för detta varje gång!!

Jag fattar verkligen inte varför jag utsätter mig för det. Men det är likadant varje gång... känslan som infinner sig är en blandning av nervositet, rädsla och spänning. Hur dåligt jag sen mår efter ska vi inte prata om!!! Att se på skräckfilm, jag kan verkligen inte låta bli när det finns en framför mig.

Nu är det dags att sova, jag börjar jobba om sju timmar. Fan hur ska detta gå till. The haunting in Connecticut, en sann historia... se den inte... fy farao!!!

Och seriöst, kolla in bilderna. Ser ni handen bakom min rygg och spöket ute genom dörren. Mmmm jag vet någon som inte kommer sova!




Jag större delen av filmen!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, jag är likadan, men numera har jag i alla fall slutat att kolla på läskiga filmer när jag är helt själv. Det gjorde jag förr och sedan vågade jag inte kliva ur soffan för jag var rädd att någon skulle sträcka sig ut under soffan och hugga tag i min fotled. Kunde sitta uppe två-tre timmar extra innan jag vågade hoppa två meter mot badrummet (undrar vad grannarna under tänkte då?).^^