torsdag 18 augusti 2011

Trött så in i...

Vet ni vad!!! Jag är så trött!!! Jag har ju gått in för detta med GI nu till 100% och i receptboken står det att man kan drabbas av trötthet efter några dagar. Antingen är det inbillning eller så har jag verkligen blivit drabbad. Problemet är bara att jag är ganska trött i vanliga fall och kan i stort sett sova hur mycket som helst. Ja just det ja!!! Jättekul!! Så fort jag kommer hem suktar jag efter sängen, men jag förbjuder mig... inget sovande under de ljusa timmarna. Så nu har jag fått mina föräldrar till att spela kort hela kvällarna. Och det håller mig vaken kan jag lova, för det finns ingen sämre förlorare än jag, vilket innebär att jag inte vill sluta spela förrän jag vinner, vilket i sin tur inte händer speciellt ofta, så det blir ganska sent. Alltså får jag oftast gå och lägga mig som en förlorare, inte bra!! Men det håller mig vaken... BRA!!

Och vet ni!? GI-metoden är hur bra som helst. Sötsuget är som bortblåst!! Prova om ni vill äta bra mat och gå ner i vikt!!

Inga kommentarer: