fredag 26 augusti 2011

Lite nervös och lite stressad!!



För tillfället händer det absolut inget kul överhuvudtaget i mitt liv. Det finns bara tre saker i mitt huvud just nu! Plugga, jobba och förbereda mig för att vara toastmadame är det som fyller mina dagar! Idag har jag suttit försjunken i böcker i ca 10 timmar, har nog aldrig hänt innan. Vart kommer självdisciplinen ifrån nu helt plötsligt? Antar att det är för att studierna är självvalda denna gången och att jag är väldigt motiverad till att göra något annat ett tag.

Toastmadame!! Ska jag vara om två veckor och JAA!! Nerverna börjar komma ifatt mig. Oj oj oj vad nervös jag börjar bli, samtidigt som det ska bli hur kul som helst!!! Så visst är det full rulle de närmsta veckorna nu. Men det viktigaste... tiden går fort då!


Inga kommentarer: