måndag 22 augusti 2011

Imorgon bär det av till Skåneland!!

Svenska Hollywoodfruar!! Jag kan inte låta bli dem!!! Ja gode tid, vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Imorgon bär det av till Lund för studier och sen vidare till Malmö för festival. MOVITS!! Nu kommer jag!!! Det ska diggas och svängas för fulla muggar!! Vet ni inte vilka de är, kolla youtube, supersvängiga!!!



Ska bli jättekul att komma iväg och träffa Frida, en gammal klass- och stallkamrat, som jag inte träffar alltför ofta längre. Är så glad när mina dagar är uppbokade, innebär ju att det går lite fortare till Jocke kommer hem.

Men nu tänker vi inte mer på hur många dagar det är kvar, då blir jag galen. Imorgon ska vi ha superkul, vilket har fokus på just nu!!

3 kommentarer:

Alec sa...

Hihi nej jag kan inte heller riktigt låta bli att kolla fruarna :-P Herregud gårdagens avsnitt, ja skrattta lr gråta är frågan haha

förlåt men vad är det som du ska plugga, har missat det :-\

Ha det så kul i Malmö :-)

KRAMAR

Mia sa...

Nej de är helt sjuka.

Jag ska plugga naturvetenskap i förskolan, hur kul som helst. Så jag pluggar 50% och jobbar 50%, så får jag 80% lön. Tänkte att jag passar på nu när jag bor hemma :)

KRAMAR!!

Alec sa...

Aha ok, va kul :-) ja smart att passa på ;-)
Jag sms.ade dig på det nummer jag fått av dig, din mammas tror jag...? Men du har inte det längre lr? Skrev till dig på facebook oxå men...

Kramar