onsdag 31 augusti 2011

Att det ska vara så svårt!!!

Men seriöst, kvällens månjakt avslutad... vi har fått i uppgift att observera månen under en månad för att kolla hur den ser ut, var på himlen den står osv för att sedan i gruppen beskriva månens olika faser. Men skoja med mig!!! Vart är månen!!! I en vecka nu har jag varit ute och letat efter den förgjordade månen. Stjärnor ja, moln ja, himmel ja, måne NEJ!! Den är borta!

Men visst jag har några veckor till på mig, så jag hoppas den dyker upp!! Hojta gärna till om ni ser månen, dag eller kväll spelar ingen roll. Så ska jag ge mig ut på månjakt!!

Vart är du!!!!!!



Fredag åker jag iväg med tjejligan till Malmö för årets tjejhelg. Jag längtar... en gång om året lyckas vi får ihop hela tjejligan och det är helt klart en av årets höjdpunkter.

Inga kommentarer: