lördag 30 juli 2011

Vill att tiden ska stå still!!!!

Första veckan med Jocke har nu passerat. Usch jag vet att man ska leva i nuet. Men imorse kände jag lite att tiden går så otroligt fort och jag får sådan panik. Jag vill att tiden ska stå still...

Det gäller att bara ta det lugnt och njuta av varje timme, varje minut. Ibland lättare sagt än gjort. När vi sedan har dagarna helt fullbokade så går det ju så fort. Det är superkul att ha och göra och träffa alla nära och kära, men så känner man stressen inombords när man inser att all tid är uppbokad av något.

Jag tar mig själv i kragen och ska njuta resten av tiden. Ikväll ser vi fram emot en härlig kväll inne på VIVA Karlskrona med min och Jockes familj. Jockes bror Palle ska spela trummor ikväll till något Depeche Mode-tribute och vi andra ska digga loss som bara den. Mycket trevligt!!

1 kommentar:

Katariina sa...

Jag förstår känsland! Mina tre veckor med min kille i Miami gick också otroligt fort.Kändes som att jag inte tog vara på tiden tillräckligt nu i efterhand men så kan man ju inte tänka. Njut nu!