tisdag 31 maj 2011

Lilla bocken Bruse trippar över trollets bro...



Kan ni förstå vilket underbart jobb jag har! Elva små 6-åringar har ikväll haft avslutningsfest för sina föräldrar. Bockarna Bruse, Det tre små grisarna och Guldlock har varit på besök. Två trollkarlar som kunde trolla bort ägg och mynt underhöll oss också. Bananer i pyjamas och Herr Gurka dansade loss för oss. Ja det är ju bara underbart att se små barn agera och stoltsera framför sina föräldrar med ett självförtroende på topp. Det var ju så att jag fick tårar i ögonen. Det är också underbart att se så stolta föräldrar, att just deras barn vågar stå där framme. Jag älskar mitt jobb och barn är ju bara det bästa!!

Nu ska det packas för imorgon drar jag iväg till Uppsala för långhelg hos E-L. Tjoho vad det ska hittas på roliga saker. En enda lång tjejhelg!!!!!


Inga kommentarer: