söndag 24 april 2011

Jag har fått en ny fiende!

En sak är så säker och det är att internet inte riktigt vill samma sak som jag i detta kära land. Jag hade någon vision om att lägga in precis vad vi gör dag för dag. Tyvärr kommer det inte kunna bli så, då intenetuppkopplingen är urkass.

Nedanför kommer i alla fall lite bilder från i torsdags när vi var vid Colosseum och antika Rom . Mer bilder får helt enkelt komma när jag kommer hem.

Inte nog med det... nu precis när jag läste bokningsbekräftelsen för hotellet i Sorrento, så har vi ingen internetuppkoppling där överhuvudtaget. Så från och med imorgon kommer jag gå under jorden mina vänner i några dagar.








Annars kan jag bara säga att Rom har varit helt fantastiskt. Vi har nog promenerat runt stort sett hela staden och fått se det vi vill se. Vi har ätit god mat och haft perfekt väder, soligt några dagar och lite mulet några dagar. På kvällarna har vi spelat kort för fulla muggar, vår nya favoritsysselsättning.

Imorgon bitti tar vi tåget vidare ner till Sorrento för att utforska Amalfikusten. Ska försöka att hitta något internetkafé, så jag kan uppdatera er lite.

Hoppas ni alla har haft en underbar påsk och att har fått njuta riktigt av ledigheten.

Inga kommentarer: