torsdag 14 april 2011

Grattis min underbara mormor!!



Ja idag är det då mormors tur att fylla år. Och inte vilken ålder som helst, utan 92 år. Galet galet!!! Till och med mormor sa idag när jag skulle säga hej då till henne innan jobbet... Tänk att idag fyller jag 92 år, det är inte dåligt det! Nej det är det verkligen inte lilla mormor.

Så även idag blev det massa kalasgott när jag kom hem från jobbet. Värsta kakbuffén stod uppdukad. Jaaa jag åt, flera flera kakor. Gick ju bara inte att låta bli när min moster hade flera nybakade sorter med sig. Men jag åkte in till gymmet senare sen och gjorde kanske av med hälften av dem i alla fall. Kan jag ju inbilla mig!!

Annars fixas det och donas inför resan, eller borde göras i alla fall. Känner jag mig själv rätt så kommer jag stå där kvällen innan vi åker utan att packat ett enda klädesplagg. Men jag ska verkligen försöka att ha framförhållning och förbereda det mesta i helgen.

Nu om en vecka har jag spenderat ett helt dygn med min älskling. Kan inte fatta att vi äntligen är så nära. Ja så lycklig jag är, så kär och allt är bara så bra. Allt känns helt underbart!!!

Inga kommentarer: