onsdag 30 mars 2011

Ibland är livet så orättvist!!



Jag vet att jag tjatar, men det är ju helt galet!!! 3 veckor kvar exakt idag tills jag får träffa min älskling! Finns det någon lyckligare än mig just nu, säkert... eller kanske lika lycklig i så fall. För jag är så lycklig att jag snart kommit fram till den dagen jag längtat efter så i 3 månader nu.

Vet inte om ni någon gång varit inne på denna blogg Linda skriver Handlar om Linda en helt underbar tjej som drabbades av cancer för 16 månader sedan. Här har man kunnat följa denna otroligt starka tjej i hennes sjukdom, som mamma till fyra små pojkar och fru till Lars. Igår somnade hon in och det är en hel del tårar som trillat idag kan jag säga både med tanke på henne och hennes familj och mycket känslor som kommer fram från när min kusin var sjuk i cancer och gick bort. Vilken fantastisk tjej!!!



Inga kommentarer: