torsdag 31 mars 2011

Vad kär jag är!!

Äntligen har den onda förkylningen försvunnit och jag har kunnat träna och jag har fått energin tillbaka. I alla fall ikväll!

Ja men nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, förutom att jag går runt som på moln mest hela tiden. Ni vet ju varför!!! Snart få vi träffas!! Januari och februari är ju de värsta månaderna på hela året, tycker jag då. Kan ni fatta att nästa gång det är januari och februari så behöver jag inte ta mig igenom dem ensam, utan med Jocke. Det är ju helt galet. Nästa gång Jocke och jag fyller år, behöver vi inte fira dem på varsin sida av jorden. Vi kan fira dem tillsammans, det är ju helt galet. Som ni förstår är jag inne i en ganska bra period just nu och de flesta tankar är positiva. Jag är så kär... ja jag är verkligen det. Helt galet!!!

Inga kommentarer: