fredag 25 mars 2011

Det gick inte att motstå!!



Nej det gick inte att motstå idag! Gott är det också, himla gott!! Lilla mormor kom upp också och fikade. Den bästa mormor i hela världen, stark är hon också. En superpigg 93-åring! Inte illa det!!!

Hon har bott i samma hus som oss i hela mitt liv. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har fått växa upp tillsammans med min mormor och morfar (men morfar gick bort när jag var 14 år) i hela mitt liv. Att alltid fått ha dem nära!




Annars blir det en lugn fredagskväll. Har ju drabbats av en sådan dunderförkylning att jag nu snytit mig så mycket att jag tror hela näsan ska trilla bort. Som det svider under näsan med och hur det ser ut ska vi inte tala om. Hoppas verkligen att den röda rodnaden under näsan lägger sig till imorgon. För snyggt är det inte!!

Inga kommentarer: