torsdag 10 februari 2011

Snart denna vecka slut!!

Då är denna arbetsvecka också snart slut. Även om det känns som det är en evighet tills Jocke och jag får träffas, så tycker jag att veckorna bara springer iväg. Imorgon är det fredag. Älskar fredagarna!! På jobbet är alla glada för det snart är helg, barnen är också glada... fast de är ju alltid glada, arbetskamraterna också... oftast. Fredagskvällarna ska vi inte prata om... dem älskar jag lika mycket som barnen gör, vad de brukar ha för fredagsmys är den stora diskussionen runt lunchbordet på fredagarna. Det har verkligen blivit ett måste att ha fredagsmys. Mitt fredagsmys kommer delas med familjen Persberg imorgon. Så mysigt!!

Efter jobbet var det två saker på schemat. Prata med Jocke och träna, ibland står också umgås med kompisar med. Det är vad mitt liv består av just nu och jag är sååå nöjd. Mår verkligen bra både inombord och utanpå. Är det så här jag kommer må fram tills Jocke och jag ska leva vårt liv ihop, så kommer det vara helt ok. Saknaden kommer säkert gå upp och ner, det räknar jag med. Vi pratar mycket om vår plan inför året och vi kommer ses i alla fall tre gånger, så det är super. Vart det blir har vi inte riktigt bestämt, det återstår att se. Några resor kommer det bli detta året i alla fall. Härligt!! Om det blir till värmen eller kylan, det får vi se.



Inga kommentarer: