onsdag 9 februari 2011

Ingen riskzon här inte!

Hade inte jättestora förväntningar när vi idag skulle in på föreläsning som var obligatorisk efter jobbet. Inte nog med att den låg på enda dagen jag slutar tidigt denna vecka, den skulle handla om alkohol och när man befinner sig i riskzonen för missbruk. Jättekul... icke!!

Men visst jag ska erkänna!!! Den var intressant!!! Visst nu dricker jag knappt någon alkohol längre, men hade det varit för något år sedan, så hade jag nog blivit lite orolig. Det behöver ju inte drickas jättemycket, observera enligt mina mått, för att man ska befinna sig i riskzonen. Fast det var ju väldigt individuellt också. Ja ja nog om detta!

Efter föreläsning blev det fika med bästaste Maria. Därefter utmanade vi varandra... först springa 30 min, direkt därefter vidare till bootcamp, vilket är hur tufft som helst. Stationsträning, sen får ni gissa själva.

Nu sitter jag här... inte på bästa humör. Har knappt pratat med Jocke på hela dagen. Jag vet... på grund av att jag varit upptagen. Ändå låter jag irritationen gå ut över honom nu när vi pratade och inte han har någon täckning. Är så drygt, bara känner hur frustrerad jag blir... jag vet, det är ju inget han kan hjälpa. Ändå får han stå ut med mitt underbara humör. Förlåt älsklingen!! Ibland är det bara extra jobbigt med distansförhållande. Men imorgon tar vi nya tag, med glatt humör. Nu blir det ett sista försök att ringa Jocke och säga godnatt, håller tummarna att det ska funka.



Inga kommentarer: