fredag 21 januari 2011

Längtar så det gör ont

Jag känner mig som en känslomässig berg- och dalbana. Igår kändes allt jättebra, jag kände mig så stark och positiv. Idag räckte det att jag kom hem och mina föräldrar satt och tittade på "The Kardashians", som utspelar sig i Los Angeles, för att jag skulle bryta ihop och tårarna sprutade. Det är så lustigt, jag hinner knappt med i svängarna.

Ikväll hade jag verkligen behövt något att göra, men givetvis är alla mina vänner och mina föräldrar uppbokade. Så nu sitter jag här med en skål nötter, för godis får jag INTE äta och jag var så otroligt sugen på något. Kanske kallas tröstäta, jag vet inte? Men det fick i alla fall bli lite nötter. Säkert inte så mycket nyttigare, bara känns bättre psykiskt än godis och chips.

Längtar så otroligt mycket...



Inga kommentarer: