onsdag 19 januari 2011

Besök på Saltö

Ja då är jag hemkommen från Jockes underbara föräldrar Lasse och Christina. Efter att fått jättegod pannbiff med löksås, så ägnade jag och Christina oss åt massa prat medans Lasse kollade KHK-matchen på tv. De vann mot Nybro, så det var kul. Vet inte vad som har hänt med mitt sportintresse, från att ha varit väldigt stort har det blivit mycket litet. Enkel slutsats va??? Känner inte ens för att kolla på handbollen. Det är lite lustigt.

Annars känns det lite som, jaha ännu en dag har gått. Idag är det exakt 3 månader tills jag åker till Rom. Tänk att jag ska spendera 2 veckor i Rom tillsammans med Jocke, inte illa!!! Har ju varit där en gång innan, så jag vet ju att det är en helt fantastisk stad. Såååå romantisk!

Med mitt nya liv går det faktiskt helt ok. Uppbokad med massor och nyttig mat har funkat bra denna vecka. Nu återstår det bara att komma igång med träningen. Ska bara köpa träningsskor först, eftersom mina är kvar hos Jocke i LA. Där jag egentligen skulle vara nu. Men jag är inte bitter, nej då!! Skämt och sidor så mår jag faktiskt helt ok nu. Visst att jag saknar honom till tusen, men det ser ändå ut som vi har en bra plan för det kommande året. Första anhalten är då Rom. Fortsättningen får ni reda på efter hand mina vänner.

Inga kommentarer: