måndag 17 januari 2011

Är det kul nu eller?



Alltså det är ju inte jättekul just nu. Januari och februari, de värsta månaderna på hela året. Känner bara att jag verkligen måste ta tag i mitt liv, annars kommer det ta en evighet innan jag får träffa Jocke. Jag måste börja boka upp saker, så att tiden går. Just nu kommer jag bara hem från jobbet, sätter mig framför datorn, sen börjar det krypa i mig. Ändå har jag inte direkt ork att göra något, ingen energi... helt borta. Så tänker jag att jag ska lägga mig och läsa en bok och bara ta det lugnt. Men det går inte, för då somnar jag... sen har hela kvällen gått. Visserligen att tiden går fort när man sover, men jag kan ju inte sova bort tre månader. Nej nej nej, jag måste få tiden att gå på något annat sätt.

Så nu har jag bestämt mig!!! Från och med imorgon ska det fokuseras på att träffa vänner och träna fram tills april. Sen ska jag äta nyttigt också. Nu jädrans!!! Fram till april ska det helst försvinna 7 överflödiga kilon från mig. Det ska bara gå!!!

Än så länge vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon. Men blir det ingen träff med vänner, så ska jag minsann släpa mig själv till Wellness och träna.

3 kommentarer:

Cissi sa...

Låter himla bra! Kom hem till oss ofta! Kram kram

Mia sa...

Jaaaaa gumman. Jag lovar att jag kommer vara där och ränna :) hihi Ni kanske till och med blir trötta på mig ;)

Hoppas Noel mår bättre.

Massa kramar!!!

Alec sa...

Nej fy fan dessa månader är skittråkiga tycker jag med!! Så jävla tråkigt, sunkigt väder :( vilket gör att man fan kan bli helt deppig...
Jag träffas GÄRNA! Måste försöka få lite "liv" oxå...eller lite fritid eller vad man ska säga...både med och utan Neo. Jag sitter ju bara här hemma :-/ så vill du träffas jag gärna...kanske tom vågar mig på en fika på stan med den lille mannen :-P
Kramar