onsdag 22 december 2010

Nu är vi snart på väg

Jaha då börjar denna dagen gå mot sitt slut. Vi har varit igång hela dagen och strax ska vi pusta ut framför en film.

Morgondagen ser i alla fall ut så här. Jocke sticker vid 06.00 mot LAX och flyger till Chicago kl. 10.00. Vår underbara granne Craig kör mig vid 9.30 till en annan flygplats i Orange County och jag flyger till Chicago kl. 13.45. Vi möts i Chicago och flyger tillsammans mot Köpenhamn. Så torsdag kl. 13.20 landar vi äntligen i Köpenhamn.

Nu har vi sådan otrolig tur att min underbara Linda landar i Köpenhamn kl. 13.15, efter att hon har suttit fast i London några dagar. Hennes pojkvän Johan ska hämta henne i Malmö, så de är så snälla och låter oss åka med.

Nu håller vi bara tummarna att alla flyg passar sina tider, så ska vi nog alla vara hemma tills julafton ändå. Jag säger då det, vilken vecka! Tur man har nerver av stål, eller inte...

2 kommentarer:

Josefine sa...

Ååhh vad glad jag blir!! Blir ju, trots att jag vet hur det gick, nervös när jag läser! Haha! Ses i jul!;)
Och vilken himla tur att det fanns tid på ambasaden

Mia sa...

Syns snart tjejen. Ska bli helt underbart. Massa kramar!!