onsdag 22 december 2010

Nu är jag helt ensam



Jaha nu sitter jag själv kvar här i lägenheten. Lite blandade känslor. Usch helt plötsligt ska jag klara mig helt själv. Men jag har ju flygit själv förut och klarar det nog även denna gång.



Flygångesten har jag inte ens hunnit känna av för allt stirr. Vet inte ens om jag har det nu, min mage känns lite in och ut. Men det är väl resfeber, stress, förväntan... ja allt blandat. Om 3 timmar är det min tur att ge mig iväg. Måste ge oss iväg så tidigt för regnet öser ner här och trafiken är galen, alla ska ju ut och resa just nu. Jag vet inte om jag nämnt det innan. Men när det regnar här blir det som när det snöar hemma. Det är väldigt svårt att ta hand om allt vatten som kommer, så det är översvämningar lite här och var, hus nästan kanar ner för bergen eftersom det blir så mycket lera, så lite panikartat är det här allt. I lördags hände 250 st trafikolyckor, en vanlig lördag brukar det vara runt 50 st.

Det ska i alla fall bli helt uuuuuuunderbbbaaartttt att få komma hem. Jippiiee, tjohooo vad härligt det ska bli.

Inga kommentarer: