måndag 20 december 2010

Bara äta äta äta!!!

Vår dag har gått ut på endast en sak idag, att äta massa mat. Först åkte vi iväg för att träffa Jockes arbetskamrat Jeff och hans flickvän Briana. Vi var och åt värsta lunchen med pizza, kött, kyckling... ja jag vet inte allt. Men så trevligt vi hade!! Ett supergulligt par som är så kära och dessutom ska gifta sig i april. Så då får vi gå på bröllop.

Hittade denna lilla utstyrsel till vinflaskor. Tyckte den passade utmärkt till Rebecca, så det fick bli en liten julklapp till henne.



Ikväll har vi varit hemma hos Rebecca och Terry på värstingmiddag nr 2. Förrätten var krabba, sen lasagne och som avslutning en superdessert som jag inte vet vad man ska kalla.

Matt, Rebeccas son var hemma från militären. Hans flickvän Patty, var också med.



Var lite skeptisk till förrätten, eftersom jag alltid trott att jag inte tycker om fisk och skaldjur. Men ack så fel jag har haft. Krabba var nämligen ljuvligt gott.



Desserten var jag inte skeptisk till. Bara överväldigad!




Har haft en jättetrevlig dag med en massa skratt.



Som det ser ut nu så kommer vårt flyg avgå i tid. Vi fortsätter att hålla tummarna.

Inga kommentarer: