måndag 22 november 2010

Mysig söndag

Jaha då var helgen slut igen då. Tiden bara flyger iväg. Nästa vecka kommer också gå hur fort som helst. Torsdag är det nämligen Thanksgiving och då är det röd dag, så fredagen blir ju lite klämdag. Så fyra dagar får jag och Jocke vara lediga tillsammans nästa vecka. Vilket lyx!! Sen efter det är det bara tre veckor kvar tills vi kommer hem. Snacka om att det kommer gå snabbt. Puh!!!

En härlig söndag har det varit här borta. Jag började dagen med att åka med Rebecca och Lauren till Farmers Market nere i Hollywood. Efter det gav jag och Jocke oss iväg och hikade, vilket bara är så underbart. Dessa berg, jag älskar dem.




Nu är också Thanksgiving planerat. Jockes och mitt uppdrag blir att laga Janssons frestelse, sallad och toast skagen (till förrätt). Ja det ska bli riktigt kul att få vara med om denna helg faktiskt. Tänk att ha två så stora helger så nära varandra. Thanksgiving är nämligen minst lika stor som julen.


Det första julpyntet har kommit fram. Hittade denna söta ljusslinga på Ikea igår.


Nu har vi bara en skön söndagkväll där vi sitter och diggar till direktsändningen av Amerian Music Award.


Inga kommentarer: