onsdag 29 september 2010

"Puh vilken värme!" 28 September 2010

Ja då har man varit med om första dagen som medelmåttig hemmafru...hihi. Det har varit helt underbart. Jocke har bara behövt jobba en timme idag, så det har inte varit så dramatiskt. Förmiddagen blev bara lugn hemma. Efter att Jocke jobbat gav vi oss iväg för att inskaffa lite nödvändiga saker som exempel adapter, galgar till min superhög med kläder mm. Vi köpte 40 galgar, ändå räckte de inte. Jag har nog aldrig insett hur mycket kläder jag har, förrän nu, eftersom jag lämnade kvar lika mycket som jag har med mig hemma. Helt sjukt.

Nu ikväll har jag försökt packa upp allting, medans Jocke pluggar. Kan ni förstå hur underbart det bara är att sitta här vid datorn och veta att han sitter där inne i sovrummet.




35 grader har det varit här idag. Jag vill verkligen inte klaga, men lite svalare får det gärna bli. Man svettas konstant.

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: