söndag 25 juli 2010

"Aj aj aj mitt huvud" 25 Juli 2010

Ja oj oj oj vilken huvudvärk jag hade idag när jag vaknade. Men jag kan bara säga att kvällen igår var värd all huvudvärk i världen. Vilken rolig kväll. Jag älskar när tjejligan återförenas, för vi har alltid så otroligt roligt.

Men som ni förstår har jag fått lida lite idag istället. Steg upp ur sängen 14.30, så ni kan ju försöka föreställa er hur jag har mått. Men men, som jag sa, det var det helt klart värt.

När Jocke vaknade tog vi tag i det här med flygbiljetten. Gäller att passa på när vi båda är lediga och det händer inte så ofta. Vi har inte bokat ännu, men äntligen har vi hittat en som passar oss båda. Då får vi också flyga samma flyg hem sen i jul. Som det ser ut nu kommer det bli att jag åker måndag 27/9, det blir lite senare än vad jag tänkt. Men så får det bli.

Undra bara vad denna flygrädsla kommer ifrån helt plötsligt. Är det att man börjar bli äldre? Är det det? Jobbigt är det i alla fall. Den kommer varje kväll när jag ska sova, då kommer den smygande. Men den ska inte få ta över, jag tänker minsann inte sluta se världen, bara för den försöker skrämma mig. Nej då!!!



58 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: