onsdag 26 maj 2010

"Ja då var man hemma då!!! Puh!!" 25 Maj 2010



Efter en lång och lite jobbig men ändå relativ snabb resa, var man hemma då. Resan hem gick väl bra. Som jag sa innan så är jag ju inte jätteglad för att flyga. Första flyget mellan LA och Chicago gick de 4 timmarna hur snabbt som helst. Sen de 8 timmarna hem till Köpenhamn var inte lika roliga. Jag tycker inte det är jättekul när de släcker ner hela planet för att man ska sova, när man inte kan sova och alla runt omkring en sover som små grisar. Dessutom var det ganska mycket turbulens och planet studdsade och hoppade fram, jag var riktigt rädd faktiskt. Men nu är jag i alla fall hemma. Som ni ser har jag det roligaste kvar, att packa upp. Men det får vänta tills imorgon.

Har lite blandade känslor över att vara hemma. Är ju jätteskönt att träffa min familj och mina vänner. Men jag saknar Jocke jättemycket och jag tror faktiskt att jag börjar vänja mig vid den där staden LA. Känns som jag kommer trivas rätt bra där med all puls.

Nedanför ser ni en av dem som var glad att jag va hemma. HA!!



Puss och kram!!!!

Inga kommentarer: