onsdag 26 maj 2010

"Dessa monster!!!" 24 Maj 2010




Idag hanns det inte med så mycket. Det var bara att stiga upp vid 7, börja packa, äta frukost och duscha. Sen iväg. Det blev en sista hamburgare på "In n out", de är ju så goda!!!!! Denna hamburgarerestaurangen ligger precis vid flygplatsen, så när planen ska landa kommer de in precis över den. Väldigt mäktigt måste jag säga. Jag tog några kort på "monstrena" när de kom in. De är verkligen monster för mig. Jag har haft flygångest en vecka nu och snart är det dags att lämna över mitt liv i deras vingar. Ha ha!! Fast jag känner lite så. Men vad ska jag göra!? Jag vill ju se världen och jag vill ju åka till min älskling, så det finns ju inga alternativ. Det är bara att blunda och försöka sova och hoppas att tiden går fort.

Vi ses där hemma!!!

Hej då min älskling.



Puss och kram!!

Inga kommentarer: