lördag 29 maj 2010

"Tjejligan äntligen tillsammans igen" 28 Maj 2010

Idag fick jag äntligen träffa Cissi. Det har ju inte riktigt funnits någon tid för oss att träffas sedan jag kom hem, men idag så. Den traditionella fikan efter jobbet på fredagarna har åter infunnit sig. Godingarna Noel och Thea var också med.





Jag kunde inte låta bli att köpa lite presenter till de små barnen när jag var i USA. Så det fick bli lite presentöppning också.




En liten runda till lekparken blev det också.



När Cissi sedan släppt av mig hemma i Torskors var det bara att direkt börja förbereda sig för kvällens aktiviteter. Tjejligan skulle ju ut på middag och alla medlemmarna kunde närvara. Helt otroligt, vad kul!!! Jag, Linda, Maria, Cissi och Eva-Lena som kommit ner från Uppsala.



Det började lugnt med en liten fördrink hemma hos Maria. Därefter gick vi till "Stars and Stripes" för en middag. Vi var faktiskt inte helt nöjda med besöket, vi fick vänta på maten i 1,5 timme. Men vad gjorde det när hela tjejligan var samlad och att det sedan skulle visa sig bli en toppenkväll.






Efter mycket prat och några glas vin, så började Cissi känna sig redo för att inta dansgolvet. Det var bara för oss andra att hänga på.





Som vanligt dök även lillebror upp framåt natten. Alltid lika kul när han kommer och vill va med.



Tack tjejerna för en superkväll. Oj vad kul vi hade!!!!!

Puss och kram!!

Inga kommentarer: