lördag 29 maj 2010

"Det är ju såååååå vackert här" 27 Maj 2010

Ända sedan jag kom hem har min mamma tjatat om att jag ska gå ut och ta ett kort på huset och de fina träden som blommar, för att sedan lägga in korten på bloggen som ett sätt att locka hit Jocke. Låt honom få se hur oerhört vackert det är här nu, säger hon, så vill han säkert komma till Sverige istället. Eftersom jag vet att det inte kommer ha så stor inverkan på Jocke, så har jag inte haft så jättebråttom att ta de där korten. Idag när jag kom hem från jobbet frågade hon igen om jag hade tagit något kort på huset. Nej det har jag inte, men du får gärna gå ner och ta lite kort om du vill, sa jag. Då gör jag väl det då, sa mamma.

Så nu ska jag hälsa dig Jocke från min kära mamma att titta nu på de här fina korten och hur oerhört vackert det är här nu. Blir du inte lite sugen på att komma hit!?




Jag har redan sagt att det är oerhört vackert i LA också nu.

Puss och kram allihop!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jo jag får lite hemlängtan när jag ser Torskors.
Puss!