tisdag 25 februari 2014

Mammaledigheten börjar gå mot sitt slut!

Denna kärlek!!! Henne har jag spenderat dagen med. Snart är det ju dags för mig att börja jobba, så jag njuter just nu av de sista dagarna av min mammaledighet. Blandade känslor helt klart! Mest positiva absolut, men några lite jobbigare. Jag kommer ju inte få spendera hela mina dagar med henne, klart att det är lite jobbigt!


Vi hann också ta oss en runda på bokrean. Ingen risk att man handlar till sig själv längre. Men jag hinner ju inte läsa ändå. Så det fick bli till bokmalen i familjen, som för tillfället är Elna. Hon fullkomligt älskar böcker så vi fyllde på bokrörrådet lite.

1 kommentar:

AFA Försäkring sa...

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till ersättning från oss under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: http://www.afaforsakring.se/Forsakringar/Forsakring-vid-foraldraledighet-och-graviditet/

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Zoe
AFA Försäkring