måndag 3 februari 2014

Full fart måndag!

Vår dag började med en timmes promenad tillsammans med Sofia och Ella. I detta skitväder rent ut sagt, men jag ska inte låta vädret påverka mig. Det påverkar Jocke tillräckligt mycket! Medans vi stod och gungade Elna igår i regnet klargjorde han väldigt tydligt vad de gjorde i LA just då. Nu är alla familjer ute i parkerna på picknick... osv. Ja men vi har så mycket annat att vara lyckliga över, var min kommentar!

Jag hade även lyxen att bli bjuden på lunch innan jag och Elna skulle bege oss till mitt jobb. Hon skämmer bort mig fina Sofia! På jobbet kunde jag sitta och planera våren lite tillsammans med min nya kollega. Elna fick till sin lycka leka med alla förskolans leksaker, så jag kunde sitta i lugn och ro. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka till jobbet! Bara en månad kvar nu! Så får den här lilla skruttan vara hemma med sin pappa. Det kommer bli många instrument som spelas under den tiden.

Inga kommentarer: