måndag 10 februari 2014

En såndär vanlig dag!

Jag försöker få Elna frisk. Därför har hon inte varit utanför dörren idag. Jag är ju hundvakt, så jag har fått några rundor.

Ingen jättehändelserik dag direkt. Vi kollar på OS och leker. Gode tid vad man leker hela tiden. Favoriten nu är att mamma ska smaka på allt och säga mmmmm. Jättekul verkligen, men vad gör man inte för sin stora kärlek!

En stor sak har vi gjort idag. Vi har beställt bröllopsinbjudningarna. Äntligen! Det har tagit en stund kan jag säga. Fastna vid småsaker, ha små barn, trötthet... ja det är sådant som hindrar en att följa planeringen. Men nu är det gjort och det känns sjukt bra!

Nu ska jag sova, får se hur mycket vi får sova. Elna hostar och vaknar hela tiden. Men sängen står upphöjd på böcker, så vi håller tummarna att det ska funka.

Snart är det bröllop tjohooo!!


Inga kommentarer: