torsdag 23 januari 2014

Så otroligt stark kärlek!

Som jag älskar denna lilla tjej idag. Jag älskar henne alltid givetvis! Men vissa dagar är kärleken så stark att jag nästan inte kan handskas med den. Sådana här dagar känner jag mig så sårbar och det kan komma tankar som man inte vill tänka.

Kan knappt fatta att denna lilla tjej är vår. Hon som låg där inne i 9 månader är helt plötsligt en liten person med stark vilja och som vet vad hon vill.

Ja det är sinnessjukt! Jag är så otroligt tacksam att vi får vara så här lyckliga! Det händer verkligen något med en när man får barn. Idag ringde Jocke från tennisen och berättade att han hade sett en liten tjej i Elnas ålder sitta bredvid sin storasyster, tänk när Elnas småsyskon sitter så bredvid henne. Innan vi lade på säger han, jag är så kär i henne, denna kärlek! Elna har verkligen lyckats få en av världens bästa pappor, för jag är helt säkert på att det finns fler. Det bästa är att jag också älskar honom så innerligt mycket!

Inga kommentarer: