måndag 27 januari 2014

Jobbig söndag blev en himla bra måndag

Efter en mindre bra dag igår med några sammanbrott från min sida, Jocke är helt oskyldig, så blev denna dag väldigt bra. Sedan jag blev mamma har jag blivit lite labil och känslosam att jag själv inte alltid hänger med på den känslomässiga berg- och dalbanan. Är glad att han står ut och finns där för mig. Min kärlek!

Är också oerhört glad över fina Sofia som stog ut med mig idag när jag behövde sällskap. Dagen började med en blåsig promenad tillsammans, som Elna inte uppskattade speciellt mycket. Det blev mycket bättre när vi sen kom in och busungarna fick leka.  Blev bjuden på god lunch och en härlig dag med massa tjejsnack.

Dagen kunde inte sluta bättre än med ett spinningpass. Träningen är på gång! Nu blir det några avsnitt av Solsidan med min kärlek innan det är godnatt. Kvalitetstid!


Inga kommentarer: