fredag 20 december 2013

Lugn och avslappnad dag

Ännu en lugn dag för Elna och mig. Andra dagen! Vi är inte riktigt vana vid detta, utan brukar ha ganska mycket inbokat. Det blir så när alla måste stå i sina julbestyr eller ge sig av till sina familjer. Men det är skönt att ha det lugnt innan vi åker mot Karlskrona. Då kan man packa och förbereda i sin egen takt.

Motionen däremot blir inte lugn. Efter att ha tränat ganska hårt hela veckan blev det idag en riktig långpromenad på 2 timmar. Jag kan verkligen sakna promenaderna. De hinns ju inte riktigt med lika mycket nu som innan, men jag försöker få in en då och då.

När vi kom hem satte jag igång att rensa Elnas garderob. Till Elnas stora glädje, att riva i det som har vikts ihop är allra roligast. Denna busunge!

Nu sover skruttan och jag väntar mest in en mysig fredagskväll med min lilla familj.








Inga kommentarer: